Dnes je 17.10.2017, meniny má Hedviga.   

Preskočiť navigáciu

Odbor vnútornej správy

 

Ing. Juraj Miškovič - prednosta MsÚ v Žiari nad Hronom

Vedúci odboru:

Ing. Juraj Miškovič - poverený vedením
Tel: 045/ 678 71 30
E-mail: prednosta@ziar.sk

 

 

 

Odbor vnútornej správy tvorí:

  • sekretariát prednostu mestského úradu
  • právne oddelenie
  • matričný úrad
  • kronika mesta
  • informácie
  • oddelenie dopravy

Sekretariát prednostu mestského úradu

Jana Janeková - 045/678 71 30, jana.janekova@ziar.sk

Matričný úrad

Marta Páleníková - 045/ 678 71 54, marta.palenikova@ziar.sk
Mgr. Elena Rozenbergová - 045/ 678 71 54, elena.rozenbergova@ziar.sk

Kronika mesta

PaedDr. Petronela Gáfriková - 0902 524 075

Informácie

Karin Vajdová - 045/678 71 53, informator@ziar.sk

Miroslava Kováčová - 045/678 71 53, informator@ziar.sk


Odbor vnútornej správy zabezpečuje tieto úlohy:

Sekretariát prednostu mestského úradu

  • organizuje pracovné stretnutia prednostu mestského úradu,
  • zabezpečuje sekretárske práce prednostu mestského úradu, vrátane uloženia spisov do registratúrneho strediska mestského úradu,
  • pripravuje a distribuuje materiály pre rokovanie MsZ.

Právne oddelenie

  • zastupuje mesto v konaní pred súdmi, orgánmi činnými v trestnom konaní pred štátnymi orgánmi a organizáciami,
  • zabezpečuje prípravu, spracovanie a pripomienkovanie zmlúv,
  • vypracováva právne stanoviská,
  • vypracováva vzory rozhodnutí a ďalších právnych aktov vydávaných v rámci výkonu samosprávy a preneseného výkonu štátnej správy,
  • vedie centrálnu evidenciu zmlúv, kde zmluvnou stranou je mesto Žiar nad Hronom,
  • sleduje právne predpisy a oboznamuje s nimi zamestnancov mesta,
  • vykonáva školenia a inštruktáže zamestnancov mesta k novoprijatým zákonom,
  • spolupracuje pri majetkovoprávnom vysporiadaní nehnuteľností, rieši spory v pracovno-právnych vzťahoch zamestnancov mesta,
  • spolupracuje pri tvorbe VZN mesta,
  • vypracováva vnútroorganizačné predpisy,
  • na základe požiadaviek odborov vymáha pohľadávky mesta,
  • podáva návrhy na vydanie platobných rozkazov,
  • podáva návrhy na vykonanie exekúcie,
  • prihlasuje pohľadávky mesta do konkurzných a vyrovnávacích konaní,
  • zabezpečuje poradenskú a konzultačnú činnosť vedeniu mesta, zamestnancom jednotlivých odborov, mestskej polícií, školám a školským zariadeniam, ktorým zriaďovateľom je mesto,
  • vedie agendu obchodných spoločností – evidencia spoločenských zmlúv, zakladacích listín,
  • zabezpečuje bytovú agendu – vymáhanie pohľadávok na nájomnom a na úhradách spojených s užívaním bytov.

Matričný úrad

  • vedie jednotný informačný systém o osobnom stave fyzických osôb, ktoré sa narodili, uzavreli manželstvo alebo zomreli na území SR a štátnych občanov SR, ktorí sa narodili, uzavreli manželstvo alebo zomreli v cudzine a utvára podmienky na jeho bezpečnú prevádzku a ochranu údajov,
  • plní oznamovaciu povinnosť o údajoch zapísaných v matrike alebo v zbierke listín voči štátnym orgánom, obciam, úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, sociálnej poisťovni a iným ustanovizniam v rozsahu uvedenom v osobitných predpisoch,
  • osvedčuje listiny a podpisy na listinách.

Kronika

  • vedie kroniku mesta.

Informácie

  • zabezpečuje uvedenie klientov a návštev do priestorov mestského úradu,
  • sprístupňuje zasadačku vo vlastníctve mesta mimo pracovné dni a hodiny.

Oddelenie dopravy

  • stará sa o vozový park mestského úradu ( okrem vozidiel mestskej polície), zabezpečuje prepravu osôb na služobné účely pre všetky odbory mestského úradu